ثبت بیش از ۲۶۱ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی اردبیل

پلمپ محل اجرای داملا در اردبیل

دو عنوان کتاب در جهاد دانشگاهی اردبیل منتشر شد

ختم غائله گرونگیری در گرمی/ مجرم روانه زندان شد

برخورد با متخلفین تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم راه های حوزه استحفاظی

اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف در مشگین شهر

اتمام پروژه های ورزشی مشگین‌شهر با برنامه‌ریزی های مدون

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و ساماندهی رودخانه بالیقلوی چای اردبیل

فرایند اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

هفدهمین جشنواره بین المللی «حرکت» در مشگین شهر برگزار شد

خط زمینی اردبیل – وان در اردبیل برقرار می‌شود

کد خبر: 60460 | تاریخ انتشار: ۶:۳۵:۲۰ - یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ | بدون نظر | |

شعبه بانک خون بندناف رویان در مشگین‌شهر و پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود

هادی جوشقانی روز شنبه در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: نمایندگی بانک خون بندناف رویان این استان در پی فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب، به یکی از دفترهای فعال در سطح کشور تبدیل شده است که از همین رو از ایجاد شعبه‌های جدید در شهرستان‌های مختلف پشتیبانی می‌شود.

وی افزود: درمان ناباروی و ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی از خون بندناف یکی از فعالیت‌های شاخص مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی است که افتخاری برای کشور محسوب می‌شود و در این راستا در پی گسترش فعالیت‌ها از جمله با راه‌اندازی ۲ شعبه‌ جدید نمایندگی بانک خون بندناف رویان در مشگین‌شهر و پارس‌آباد هستیم.

مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی برنامه‌ها و فعالیت‌هایی را در دستور کار قرار می‌دهد که آحاد جامعه بتوانند از خدمات ناشی از آن بهره ببرند و در این زمینه استفاده از ظرفیت سایر بخش‌های دولتی و خصوصی را پیگیری می‌کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی اردبیل نیز در ادامه با اشاره به هماهنگی انجام شده برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر شعبه‌های بانک خون بندناف رویان در شهرستان‌های‌ پارس‌آباد و مشگین‌شهر، عنوان کرد: ساماندهی و گسترش خدمات در حوزه سلامت در نقاط مختلف استان، جزو اولویت‌های این مجموعه است.

حسام رسولی افزود: جهاد دانشگاهی اردبیل به عنوان نهادی علمی-پژوهشی شناسایی کاستی‌ها و نیازها و جلب مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی برای عملیاتی کردن برنامه‌ها و نقش‌آفرینی برای تحقق هدف‌ها از جمله در حوزه سلامت را پیگیری می‌کند

دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان سال ۱۳۸۶ در اردبیل راه‌اندازی و از آن زمان تا کنون بیش از ۲ هزار نمونه سلول‌های بنیادی بندناف در بانک خون آن ذخیره‌سازی شده است.

استان اردبیل که با جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی کشور همجوار با جمهوری آذربایجان واقع شده است، پیش از شیوع کرونا یکی از مقصدهای گردشگری سلامت بود.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین و تضییع حق بوده یا ضعیف و دارای بار حقوقی باشد، تائید نخواهند شد


آخرین اخبار