مردان مومن بر سر عهدی که با خدا بسته اند صادقانه ایستادند

تلاش خالصانه رئیسی برآمده از سیره و منش انقلابی بود

یکصدو سی و یکمین شماره دوهفته نامه ایلقار منتشر شد

نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است

دکتر بابک نونهال

دکتر نونهال دادستان مشکین،برای مردم امیدآفرین و برای مجرمان و عناصر مخل نظم و امنیت عمومی رعب آور و وحشت انگیز

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

زنی که شوهرسابقش را کشته بود دستگیر شد

دولت سیزدهم کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد

حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است

ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است

شعار سال ۱۴۰۳ یک فرصت بی نظیر برای همه مردم ایران است

اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های تامین اجتماعی در اردبیل

کد خبر: 61782 | تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹:۲۶ - جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | بدون نظر | |

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

پل معلق سرعین حضور گردشگران را دو چندان خواهد کرد

صدیف بدری صبح جمعه به همراه فرماندار سرعین و سایر فعالان حوزه گردشگری در بازدید از پل معلق سرعین اظهار کرد: این پروژه از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار سرعین در جذب و ماندگاری گردشگران و مسافران است که تا آغاز فصل گردشگری امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی به آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های این پروژه به ویژه آب، برق، گاز و مخابرات اشاره کرد و گفت: قرار است این زیرساخت‌ها نیز سرعت اجرایی بیشتری گرفته و با بهبود شرایط جوی انتظار می‌رود راه دسترسی مناسب و مسیر ترددی ایمن از هر ۲ طرف برای این طرح گردشگری فراهم شده تا شاهد روان‌سازی تردد در این مسیر گردشگری باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه‌گذار این پروژه از افراد با سابقه در اجرای پل‌های معلق در سطح ملی است و قطعا با تدبیری مناسب نسبت به احداث پارکینگ در این پروژه اقدام خواهد کرد تا گردشگران و مسافران در بازدید از پل معلق سرعین با مشکلی مواجه نشوند.

بدری افزود: فازهای بعدی پل معلق سرعین مربوط به احداث اقامتگاه‌های بومی و محلی به ویژه صخره‌ای و همچنین شهر بازی و سایر مجموعه‌های تفریحی، توریستی، اقامتی و پذیرایی است که انتظار می‌رود در سال‌های آینده این فازها نیز عملیاتی و اجرایی شده و امکان بهره‌برداری آن با حضور گردشگران فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در کنار رعایت اصول پدافند غیرعامل در فرآیند اجرای این پروژه، فرماندار تلاشگر سرعین قول مساعد داده تا راه دسترسی به این مجموعه گردشگری را از روستای اوجور و ورگه‌سران به بهترین شکل فراهم کند تا امکان خدمات‌رسانی اضطراری نیز در مواقع بحرانی در این مجموعه گردشگری فراهم شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با بهره‌برداری این طرح گردشگری تا آخر خردادماه پیش‌بینی می‌شود از آغاز فصل تابستان در این مجموعه حضور گردشگران داخلی و خارجی را شاهد باشیم تا بتوانند از پل سه طبقه‌ای شیشه‌ای منحصربه فرد در ورگه‌سران سرعین بهره‌مند شده و از زیبایی‌های این منطقه جذاب نیز لذت ببرند.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین و تضییع حق بوده یا ضعیف و دارای بار حقوقی باشد، تائید نخواهند شد


آخرین اخبار